PROBNI ZAVRŠNI ISPIT - PROBNI ZAVRŠNI ISPIT
 






skola@samubps.edu.rs
   
.
.

BALASSI INTÉZET


BETHLEN GÁBOR ALAP


OPŠTINA BEČEJ
ÓBECSE KÖZSÉG


POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA OBRAZOVANJE, UPRAVU I NACIONALNE ZAJEDNICE


ČEPOM DO OSMEHA







 

13.04.
2019.
PROBNI ZAVRŠNI ISPIT NAZAD



Našu školu trenutno pohađa 63 učenika osmog razreda. Oni će za nepuna 2 meseca sa Završnim ispitom na kraju osnovnog obrazovanja završiti školovanje u našoj školi i na osnovu svojih rezultata nastaviće dalje školovanje u nekoj srednjoj školi. Da bi osetili, šta ih čeka 17, 18. i 19. juna, ovog vikenda (12-13. april) imali su priliku da napišu probne testove iz matematike (petak od 12.00), iz maternjeg jezika (subota od 9.00) i kombinovanih predmeta (subota od 11.30).

Matematiku su polagali svi učenici, dok je broj prisutnih učenika na testovima u subotu bio 62.

Probni ispit je prilika da se učenici upoznaju sa redosledom koraka, obavezama i pravilima u vezi sa završnim ispitom. Na probnom ispitu naši učenici su imali priliku da kroz nepoznate zadatke provere svoje znanje u određenoj oblasti predmeta.

U Zavodu za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja tokom prethodnih dana bio je pripremljen materijal za probno sprovođenje završnog ispita. Naša škola, kao i ranijih godina pratila je zadate smernice za sprovođenje ovog ispita.

1) Direktorica škole je obezbedila štampanje i bezbedno čuvanje testova, čime je osigurano da testovi budu nepoznati učenicima i nastavnicima do probnog ispita.

2) Odeljenjske štarešine obavestile su roditelje i učenike o probnom završnom ispitu i objasnile svrhu ove aktivnosti.

3) Školski tim je pripremio fiskulturnu salu sa dovoljnim brojem sedišta i na osnovu propisanih zahteva. Naši sedmaci su pomogli u ovom poslu.

4) Direktorica je obezbedila dovoljan broj dežurnih nastavnika (posebno za petak i posebno za subotu).

5) Školski tim na čelu sa pedagogom škole obavestio je učenike o načinu polaganja ispita (na časovima odeljenjskog starešine).

6) Nakon sprovođenja testova, tim predmetnih nastavnika dobio je uputstvo o načinu bodovanja. Prema dogovoru, svaki predmetni nastavnik pregleda testove svojih učenika, da bi imali uvid u radove i da bi kasnije efikasnije analizirali nastale greške i nejasnoće.

7) Informatičar škole organizovao je unos podataka i napraviće kompletnu analizu na nivou odeljenja, predmeta i razreda.

8) Na sledećoj sednici nastavničkog veća biće izveštavanje o postignutim rezultatima, analiza predmetnih nastavnika kao i globalna analiza na nivou škole.

Naši osmaci su mirno dočekali početak testiranja. Sa jedne strane bili su znatiželjni da vide kako će sve to izgledati. Sa druge strane bili su mirni, jer su znali da je to samo proba (i naravno uspeh ne utiče na njihov rezultat iz pojedinih predmeta). Svi ispiti su se odvijali regularno. Prozivka prilikom ulaska učenika u fiskulturnu salu uz proveru identifikacije pomoću đačkih knjižica je protekla po propisu. Raspored sedenja je bio određen na osnovu redosleda (azbučnom redu) svih učenika. Na početku svakog ispita dežurni nastavnici su pročitali kratko uputstvo o načinu polaganja. Ove godine imali smo učenike koje rade po individualnom obrazovnom planu (IOP-2). Njima su iz tih predmeta bili obezbeđeni posebni testovi na osnovu izmenjenog plana rada.

U oba dana testiranja primetili smo masovno napuštanje sale nakon 45 minuta. Dok je na matematici 60% učenika nastavilo rad i nakon isteka obaveznog vremena, kombinovani test skoro svi su završili za vreme jednog školskog časa. Na početku ispita skoro su svi učenici aktivno popunili testove, razmišljali o mogućim rešenjima, pokušavali da se sete neke formule. Oni, koji su samo letimično pročitali zadatke, sigurno su napravili puno grešaka, jer smo već navikli da se na ovim testovima mnogo može izgubiti ako se detaljno i pažljivo ne čitaju zadaci.

Nakon pregledanja testova, svi predmetni nastavnici će posvetiti puno vremena da skrenu pažnju učenika na nedostatke i napravljene greške. Junski ispit će imati veću težinu. Svi osmaci moraju da izađu na završni ispit jer on predstavlja zvaničan završetak osnovnoškolskog obrazovanja. Uspeh sa male mature važan je i zbog upisa u željenu srednju školu. Uspeh iz osnovne škole nosi 60 bodova, dok će na tri testa ukupan maksimalan broj bodova biti 40.


































 

ELEKTRIČNA ENERGIJA




BROJ SLIKA: 836
BROJ PREGLEDA: 225634
BROJ POSETIOCA: 212660

OOO
UNESITE TRAŽENI POJAM:


JUL/ 2019
PUSČPSN
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31




PISMENE PROVERE

Danas je 20.07.2019.

 Sledeći učenici slave rođendan:

Rigovljev Đorđe - 2.1

Kolompár Klementina - 5.2


Sutra je 21.07.2019.

 Sledeći učenici će slaviti rođendan:

Kolompár Miranda - 2.2





ZAHVALJUJEMO SE NA PRUŽENOJ PAŽNJI. VI STE 856776. POSETILAC. 2009-2017 © OŠ 'Šamu Mihalj' - Bačko Petrovo Selo